facebook

załatw sprawę telefonicznie / on-line

W trosce o bezpieczeństwo i komfort obsługi naszych Klientów od 12.03.2020 przechodzimy na pracę zdalną. Bez obaw, jesteśmy do Waszej dyspozycji!

Nie ma to wpływu na zamówienia usług, zgłoszenia i inne sprawy, które chcecie u nas załatwić.

Proponujemy inne rozwiązania komunikacji, minimalizując w ten sposób kontakt bezpośredni.

  • chcesz włączyć usługi dodatkowe typu Multiroom / Wi-Fi / tematyczne pakiety TV / zwiększyć prędkość internetu? Nasi konsultanci chętnie pomogą: 22 415 09 12 bądź 22 415 00 00 wew. 1
  • potrzebujesz sprawdzić swoje płatności, potwierdzić saldo, wydrukować fakturę? Zaloguj się do swojego konta na eBOA (login - Twój adres e-mailowy, hasło – założysz od ręki na infolinii) bądź zadzwoń do działu płatności 22 415 00 00 wew. 2 
  • masz problem techniczny? Pomożemy go rozwiązać – zajrzyj do naszego panelu pomocy bądź zadzwoń: 22 415 00 00 wew. 3 
  • przypominamy o naszym serwisie informacyjnym „Panorama” na kanale 13: codziennie o godz. 9:00, 13:00, 17:30 i 22:00 
*** Informujemy, że w związku z zagrożeniem epidemiologicznym w kraju Biuro Obsługi Abonenta i Kasa są nieczynne do odwołania. Jednocześnie zachęcamy Państwa do załatwiana wszelkich spraw zdalnie - płatności prosimy dokonywać na indywidualny numer konta wskazany na umowie i fakturze, saldo i rachunki można sprawdzić w Elektronicznym Biurze Obsługi Abonenta eBOA, zamówienie usług / aktywacja pakietów / podpisywanie umów odbywa się telefonicznie: 22 415 09 12, zgłoszenia techniczne są przyjmowane na infolinii: 22 415 00 00 wew. 3. Za utrudnienia przepraszamy. ***