Szybka pomoc
Problem z połączeniem internetowym:
- Sprawdź połączenie: Upewnij się, że wszystkie kable są poprawnie podłączone do modemu i gniazda ściennego. W przypadku usługi dostarczonej kablem koncentrycznym dokręć ostrożnie wszystkie złącza. Jeśli jesteś abonentem usługi światłowód do mieszkania upewnij się że światłowód połączeniowy pomiędzy gniazdem a modem jest prawidłowo dociśnięty – słychać wówczas charakterystyczne kliknięcie. Zachowaj jednak szczególną ostrożność i pamiętaj że zarówno złącza jak i sam kabel światłowodowy jest bardzo delikatny, łatwo go zabrudzić i nie jest odporny na wyginanie.
- Restart urządzenia: Wyłącz modem i router z zasilania na co najmniej 30 sekund, a następnie ponownie podłącz i uruchom. Teraz poczekaj aż urządzenie uruchomi się. Proces ten może potrwać niekiedy do 5 minut.
- Test prędkości: Odwiedź certyfikowaną stronę UKE https://pro.speedtest.pl/ z testem prędkości, aby sprawdzić, czy Twój Internet działa z oczekiwaną szybkością. Tester pomoże Ci też ustalić i rozwiązać ewentualne problemy z komputerem.
Problem z odbiorem telewizji cyfrowej DVB-C:
- Restart dekodera: Wyłącz dekoder z zasilania, odczekaj chwilę, a następnie włącz go ponownie.
- Sprawdź kartę dostępu: Upewnij się, że karta dostępu jest prawidłowo włożona do modułu CI lub dekodera.
- Przeskanuj kanały: Jeśli brakuje kanałów, przeskanuj je ponownie za pomocą funkcji automatycznego wyszukiwania w ustawieniach dekodera.
Problem z usługą IPTV:
- Sprawdzenie połączenia sieciowego: Upewnij się, że Twoje urządzenie IPTV jest prawidłowo podłączone do modemu i czy kabel przyłączeniowy znajduje się w porcie numer 4.